Tema: Re: Reikia optimalaus tel iki 300eur
Autorius: mindis
Data: 2015-12-02 17:23:32
On 2015.12.02 11:52, Rimas wrote:

> nu man per koki 15 metų, dar nei vienas mobilus nėra sušlapęs, tai ką? O
> tą, kad sušlampa tik žiopliams ir tiek.
tai daba jau ir i asmeniskumus pulsim? tai gal tamsta pedantas
abstinentas zaliavalgis ir siaip isimtis is taisykles, kuris telefona PE
maiselyje juzina devedamas vario vielos salma.
bet ne ta norejau pasakyt, o tik tai kad telefonas gali patekt balon
visai ne ekstremaliom isgyvenimo realybes sou atograzose salygom, anot
Korkes, o neiseinant is namu ir nera kazoks vienetinis atvejis atsitikes
vienam anglui karta amerikoje.