Tema: Re: Reikia optimalaus tel iki 300eur
Autorius: Korke
Data: 2015-12-02 12:32:50
kiek zmoniu, tiek nuomoniu, taigi cia grynai mano, nepriimkit giliai i
sirdi kitatikiai.

as daiktus saugau, man labai patinka metalas+stiklas, dydis ok, 2sim'is.
Blueray videotekos ar viso gyvenimo fotoalbumu/homevideo telefe nesiotis
poreikio nera. (yra debesis, yra usbiko prijungimas elementarus jei
kazka reiktu iskelt/perkelt) todel 16gb ok. (aisku jei 2sim neaktualu,
tai dediesi sdcarda)

kamera fotkina, del visokiu 4k nebuvimo visai 100metu man, nfc nebuvo
poreikio naudoti.