Tema: Re: Ismanusis laikrodis, ar verta?
Autorius: Caponi
Data: 2015-10-25 13:06:13
Nu kaip cia pasakius, kas link telefonu, tai pas mane griezti reikalavimai -
SD korteles buvimas ir kuo didesne batareikia - nemanau, kad cia jau taip
visai 5% imties mazumos reikalavimai.
Pageidavimas - minimalus pagaliu kiekis i ratus is gamintojo puses mano
norams kazka pasikeist is softines puses, todel atpuola Samsungas su savo
KNOX'ais.
Vat ir visas mano radikalumas (nors del Samsungo atmetimo as gal ir traukiu
link mazumu, kai taip pagalvoju, tai aplinkui turbut jo produkcija naudoja
bene 50% zmogu :-)). O del to kas ka su telefonu daro, tai kiekvieno
asmeninis reikalas as tik, kaip ir siuo atveju, papriestaravau, kai pagal
savo asmeninus iprocius kazkas daro globalias isvadas, kaip visi privalo
elgtis.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/