Tema: Re: Ismanusis laikrodis, ar verta?
Autorius: 70005
Data: 2015-10-21 12:53:08
"Vytook's" <vytookas @ gmail.com> wrote in message
news:n07f1i$hqj$1@trimpas.omnitel.net...
> Kinijoje yra visai padorių subj už padorią kainą su gerais atsiliepimais.
> Bet ar verta? Mano mob pagal daugumos nuomone yra 7" lopeta, todėl aš
> naudoju laisvų rankų įrangą, o laikrodis manau būtų tik žaislas.
> Ggal kas jau juzina subj ir gali pasidalinti įspudžiais?

Truputį žaislas, bet yra ir naudos.

Iš esmės tai telefono distancinis: neištraukdamas tel. matai, kas ką parašė,
kas skambina, gali atsiliepti (čia yra prasmės, jei su laisvų rankų įranga -
kai naudoju BT ausinę, žiauriai patogu, ir iš šalies atrodo gerai: jokio
garso, pasižiūri į laikrodį, pirštu brūkšteli ir kalbasi per ausinę:). Gali
valdyti telefono muziką laikrodyje, balsu vykdyti paiešką gūgly ar
nusistatyti priminimus, žadintuvą, klausinėti apie orus, kalendorių ir t.t.
Na, kaip ir sakiau - telefono distancinis:)

Dar galima valdyti telefono kamerą - tik nežinau, kaip praktiškai tai
panaudoti, nes telefono ant štatyvo neužsidėsi, o ir kam?

Pas mane Moto 360.