Tema: Re: Bat0nai - nebesuprantu aš Garmin gaminių :(
Autorius: bat0nas
Data: 2015-10-24 20:13:18
Pas Fenix 3 veikia kažkaip taip:

Prabėgu kokią nors padorią distanciją. Tada stabdau. Po kažkiek laiko iššoka
informacinis tekstinis pranešimas, kad recovery heart rate ok. Jokių
skaičių - lyg nerodo (arba nepastebėjau; arba priklauso nuo firmware
versijos).
Tad savybė - tikrai yra.
Pirma nuoroda iš Google tai patvirtina:
https://forums.garmin.com/showthread.php?236632-Resting-Heart-Rate-on-Screen

Bet Fenix 3 niekur meniu neradau tokio ekrano kaip tavo 920 paveiksliuke.
Mano Fenix 3 rodo taip: http://imgur.com/s0LmJ1d
Kaip suprantu - tai yra tas pats (valandos ir progress bar ratas)

"Icetom"  parašė naujienų news:n0e457$fe1$1@trimpas.omnitel.net...

> Man su f3 recovery po betkokio workouto duoda, as isvis niekada nebegioju.

O galite, kas turite F3, pažiūrėti, "Recovery heart rate" - duoda pamatyti?
Nes tik 920XT naudojimo vadove tai aprašyta. Prikabinu.

> Tiesa recoveriui butinas hrm.

Be abejo yra ;)