Tema: Re: Bat0nai - nebesuprantu aš Garmin gaminių :(
Autorius: amenox
Data: 2015-10-22 15:51:51
Šiaip atmetus dizainą, f3 labai panašus į 920xt, išskyrus kad 920xt neturi
kompaso. 630 turi touchscreen, bet skirtas tik bėgimui bei važiavimui su
dvirka. f3 ir 920xt šiuo atveju universalesni. f3 turi daugiau funkcionalumo
be sportavimo - kompasas, barometras. Visi išvardinti gali įsikrauti appsus.
235 ir 230 panašūs į 630, be touchscreen ir wifi. Todėl reiktų žiūrėt į
veiklos sritį pasirenkant. Beje 235 naudos ne Mio optini HRM, kažkokį savo,
todėl dėl tikslumo neaišku.