Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-07-29 15:17:51
On Wed, 29 Jul 2015 14:25:59 +0300, spakainas <spakainas@mail.ru> wrote:
>Aš asmeninį ant firmos persirašiau. Kai keisiu darbą - persirašysiu
>atgal ant savęs ir tiek žinių. Dėl atostogų tai jei mažai prisuksi tai
>kaip ir px, jei daug - tai kaip tik bus noras su buhalterija pabendraut,
>kad ant firmos išlaidų nurašytų :)

Abu dalykai nuo tam tikro firmos dydžio nebeveikia. Kai kurios net ir
nedidelės turi polisus, kad visokie ten jemailo akauntai beigi
telefonų numeriai priklauso firmai. Kad išėjęs neišsineštum ir
kontakto.

>Užtat patogumas tai pasaka- vienas devaisas, vienas įkroviklis, jokių
>ten blin milijono skirtingų kabelių ir dėkliukų. Turėjau kažkada 2 tel,
>daugiau nebenoriu. Realiai net sutikčiau firmos reikalais iš savo
>sąskaitos mokėt, kad tik antro tel nereiktų tampytis.

As tai valdiškam įjungęs redirektą į privatų, įdomus tik jei kada
reik pačiam paskambint (labai retai).

--
kthxbai.