Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-24 16:06:50
"mindis" <nomail@nulldev.com> wrote in message
news:mot8ec$arq$1@trimpas.omnitel.net...

> taip toks samungas laike 2 savaites, zmona tos serijos turi, po metu
> batarke degradavo iki savaites.

As jau 3 metus turiu. Gal kazkiek degradavo, specialiai niekada nematavau,
bet vis dar laiko bent jau netoli 2 savaiciu.

> tokiu pat rezimu smartas savaite su pliusu.

Jau rasiau - su tiek pokalbiu kiek tas Samsungas, plius dar pridejus
iprastai su smartu atliekamas uzduotis, daugiau 2 paru neistrauksi. Dabar gi
viena geriausiai laikanciu batareikiu turintis Motorola Razr Maxx su ~15-20
min pokalbiu per diena atlaiko dazniausiai ~4 paras.

> nu ir tu man paaiskink kokio  velnio man tas lupena samsungas ar dar
> didesne lupena kokia sena nokia rekalinga, kad savaite ilgiau laiko ir net
> noutam fotkint netinka ?

Aiskinu - ta lupena vadinasi telefonas ir naudojama telefoninei funkcijai
atlikti.

> apie navigavimus, zemelapius, tubut primint neverta ? dedikuota
> navigacija, su kaip pas visas sudinu resistive ekranu, kurio sviesia diena
> nichrie nesimato, jau turbut supelijo bardacioke :)

Tikrai taip, apie dedikuotas navigacijas as irgi panasios nuomones. Taciau
mane uzpisa daiktai su baterijom, ir kuo jas reikia kraut dazniau, tuo
labiau. Kadangi man siaip ar taip reikia 2 SIM'u, tai bent viena rageli, is
kurio pagrinde ir skambinama, turiu toki, kuris baterijos poziuriu yra
pakenciamas, juo labiau, kad 2 smartu nereikia.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/