Tema: Re: Ir kaip jum Bites LTE?
Autorius: svogunelis
Data: 2015-05-06 12:28:50
Man tai viskas normaliai. SIM kortelę pakeitė nemokamai. Viskas tas pats.
Tik atsirado papildomai LTE.
BITĖ LABAS.

"miashka"  wrote in message news:micl9r$sno$1@trimpas.omnitel.net...

Na pats sprendimas - nori 4g, moki daugiau gali būti paprastai pateisinama:
už komfortą moki, operatorius į infrastruktūrą investuoja, su didesniu
greičiu daugiau srauto generuosi ir t.t.
Bet keli momentai tikrai liūdina:
1. gruodžio pabaigoje duota SIM "per sena ir nepalaiko 4g";
2. balandžio pabaigoj pakeičiama kortelė, bet kad "planas senos kartos ir
nepalaiko 4g" pamirštama paminėti