Tema: Re: Ir kaip jum Bites LTE?
Autorius: Exo
Data: 2015-04-20 10:50:13
O vat su baterija problemų buvo tik tą dieną kai jie ten įjunginėjo, o dabar viskas po senovei....

Exo

"MAXX"  wrote in message news:mh2auk$6hv$1@trimpas.omnitel.net...

ash irgi skirtuma tik speedteste matau :) browsinant poxui kashkiap :) ir
taip ir anaip veikia, tik ant 4g man batareika eda stipriai :)

Best regards,

MAXX
Dodge Grand Caravan'02 3,3 LPG
Audi A3 '00 1.8T quattro LPG