Tema: Re: Bite zada LTE+ pavasari
Autorius: ROOTS
Data: 2015-01-16 00:32:57
tai vokieciai visiski stabdziai, ju negalima imt i pvz nei kaip pliusa, nei
kaip minusa

"Invertuota panda"  wrote in message

On Thu, 08 Jan 2015 17:35:10 +0100, Bronco wrote:

> Tada labai logiškai viską daro, jei jau juos prispaudė būtinybė atlikti
> šitą apgreidą. Tai dar sykį patvirtina, jog jie rūpinasi kažkokių savo
> techninių problemų sprendimu, nepamiršdami nemokamo bonuso -
> pasireklamuoti naujų greičio standartų pagrindu. Ir tai jų teisė. Bet
> jie kol kas nelinkę tų techninių sprendimų "vaisiais" dalintis su
> klientais.

Taigi dalijasi, kiek žinau lietuvoj už LTE nieko papildomai nelupa.
Skirtingai nuo tokios DE kur LTE gausi tik gerai pamokėjęs pinigėlio.

> http://www.omnitel.lt/planai/planai-ismaniems/65587
>
> Omnitel 2GB duomenų - planas kainuoja 11.30 EUR;
>
> Belgijoje su tiek duomenų reiktų imti planą už 15 EUR.
>
> https://mobilevikings.be/en/offer/bundles/call-text-data/

Paguodai: DE tie 2GB dar brangiau, teks pamokėt eilės 40eur.

Bet vistiek lietuvoj viskas už dyką.

--
kthxbai.