Tema: Re: Bite zada LTE+ pavasari
Autorius: Bronco
Data: 2015-01-08 18:35:10
> Be to visokie ten omniterliai užsiima "refarmingu", t.y. LTE tinklą vysto
> pakeisdami jau ir taip pasenusį GSM1800. Rašo, kad toks upgreidas
> pakankamai nebrangus, nes nereikia nei naujų stočių nei naujo tinklo
> planavimo.

Tada labai logiškai viską daro, jei jau juos prispaudė būtinybė atlikti
šitą apgreidą. Tai dar sykį patvirtina, jog jie rūpinasi kažkokių savo
techninių problemų sprendimu, nepamiršdami nemokamo bonuso -
pasireklamuoti naujų greičio standartų pagrindu. Ir tai jų teisė. Bet
jie kol kas nelinkę tų techninių sprendimų "vaisiais" dalintis su klientais.

p.s. įdomumo dėlei, užmečiau akį į aktualius bitės ir omnitelio planus,
tai ką pastebėjau, jog pvz. lyginant su Belgija, Lietuvoje praktiškai su
bet kuriuo normalesniu planu nei pokalbiai, nei sms nieko nekainuoja,
kas yra begalybę kartų pigiau nei Belgijoje (nes dalyba iš nulio
negalima :)) Pvz. Belgijoje net su "pigiu" prepaid, sumokėjęs 10 EUR
papildymą, gausi tik mokamus skambučius 20ct/min ir kažkokį kiekį sms
(~300-500) + 500MB duomenų. Pokalbių klausimu Lietuva yra visai kitame
lygyje nei Belgija. Belgijoje planai be pokalbių limitų prasideda nuo
~40 EUR. Bet jei pažiūrėtume į mobilaus interneto kainas, tai
analogiškos tendencijos nerasta ne kvapo:

http://www.omnitel.lt/planai/planai-ismaniems/65587

Omnitel 2GB duomenų - planas kainuoja 11.30 EUR;

Belgijoje su tiek duomenų reiktų imti planą už 15 EUR.

https://mobilevikings.be/en/offer/bundles/call-text-data/

Man tokie keisti paslaugų įkainių skirtumai lyg ir sufleruoja, jog už
tas diegiamas greičio naujoves Lietuvos operatorių klientai susimoka
tikrai padorius pinigus. Netgi, panašu, jog jau dabar interneto, o ne
balso paslaugos yra pagrindinis operatorių pajamų šaltinis. Nes
interneto duomenų kainos yra tikrai nemažos. O panagrinėjus Omnitel
lentelę, iš viso akivaizdu, jog plano mokesčio dydis keičia tik
interneto duomenų kiekį, kai balso paslaugos visais atvejais nemokamos.