Tema: Re: Apple studies shows that people's hands..
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-09-15 19:27:57
On Mon, 15 Sep 2014 14:24:56 +0200, Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote:

>Dabar suprantu, kodėl pasivadinai "invertuota panda", nes akivaizdu, jog
>su paprasta "panda" jūs nesutariate :]

Kodėl gi ne, mes visai sutariam. Anie legendų pirkėjai spekais tikrai
nesidomi, abalei jų tiesa pasakius jei tik gali tai ir neviešina.
Panašiai kaip anksčiau RR: "galingumas - pakankamas".
Ką aš rašiau, tai kad dažnas pasiūlymas " semtis patirties" šiuo
atveju nelabai praktiškas. Leninas, Mao, Jėzus ar Kim-Ir-Senas
adresuoja iš esmės tą pačią publiką, todėl vienu metu viename
realybės burbule egzistuot nelabai gali. Tik tiek.

--
kthxbai.