Tema: Re: Apple studies shows that people's hands..
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-09-11 13:41:43
On Thu, 11 Sep 2014 09:36:17 +0200, "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote:
>Jokių skundų nemačiau. Žmones deklaruoja, kad normaliai naudojant - vakare
>dar turi keliasdešimt % baterijos gyvybės (skirtingai nuo 40 iki 60%).

Faktas yra tas, kad deginant ekraną baKterija bus nusausinta per porą
valandų. Kas tikėtina kad visiems reviūveriams ir nutinka. Su juodu
backgroundu toks amoledas laikys žymiai ilgiau už lcd. Tiesiog panašu
į tai, kad motoroleriai apvalių amoledų tiesiog negavo, tough luck.
Su abaleis manau bus lygiai tas pat.
Realiai problema yra fundamentali, kol energijos sąnaudos
nesumažintos 3-4 KARTUS tol apie priimtiną darbo laiką nėra ką
diskutuot.
O tai nutiks gal po metų, gal po dviejų ar trijų.

Todel bent jau aš nusipirksiu tą 360 ir vakarais dėliosiu ant
pakrovėjo. Su ta mintimi, kad tai tik komfortą didinantis gimmickas,
o ne devaisas nuo kurio priklauso mirtis ar gyvenimas.

--
kthxbai.