Tema: Re: MTTC savivale...imanoma pazabot?
Autorius: Rrr
Data: 2012-11-22 02:46:34
Rasiau, kad garantija buvo nesenai pasibaigus, bet ten priiminejo ir su gedimais po garantinio. Cia buvo pries nemazai metu, beja, cia vienas is atveju, kurie mane paskatino daugiau nieko nenest i jokius garatinius ir taisyklas. Pradzioj pabandau pats, labai nustebtum, jei suzinotum, kiek visko gali pasitaisyt pats, taciau reikia dometis ir truputi uzsiimt. ;-)

Manai servise dirba kazkokie gudresni uz tave? Manai tai ka jie padaro, tu nepasidarytum? Nesvarbu, mobilekas ar masina, bet jei pasidarysi pats - zinosi, kad pasidarei gerai ir kazko ismoksi, jei nepavyks, vis tiek kazko ismoksi ir dar galbut vis tiek galesi nunest i servisa.

O garantiniai visada apipisineja, apie telefonus/kompus net nera ka sneket. Dazniausiai ten dirbantys avinai nieko daugiau nemoka, kaip tik pakeist pagrindines dalis, tokias kaip korpusas, ekranas, klaviaturas, pagrindine plokste ir zino i kuria puse varztai atsisuka. Zinoma, nesneku apie visus, bet dauguma pasius tave nx su pvz dregme ir panasiais dalykais, jei tik bus kazkas rimtesnio ir nebus galimybes jiem patiem ta telefona pakeist pas gamintoja ar gaut analogiskos dalies. Retas kuris cackinasi su realiai sugedusios dalies taisymu, nes tai jiem uzima daug laiko ir neapsimoka.

"klausimas" <belekoks@belekas.lt> wrote in message news:k8jfn3$5nc$1@trimpas.omnitel.net...
> Pats pabandai pataisyt, o po to nustembi kad garantija nuima? Ne nu zmones
> pavarot...
> Del cipo tai isvis - pas valdzia kontoros del tokiu atveju, kad kazkam
> rankas atkapotu.
> O pasakojimas tai isvis is fantastikos srities - megejas ardytojas pats
> susitvarko telefona,kuriu nesugeba servisas sutvarkyt, autorizuotas servisas
> nulituoja cipukus, kazkoks meistrelis sako "aj tingiu taisyt" tegu pasiima
> toki :D
>

> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> parase naujienu

>>> 2012.11.19