Tema: Re: MTTC savivale...imanoma pazabot?
Autorius: klausimas
Data: 2012-11-22 00:05:39
Pats pabandai pataisyt, o po to nustembi kad garantija nuima? Ne nu zmones
pavarot...
Del cipo tai isvis - pas valdzia kontoros del tokiu atveju, kad kazkam
rankas atkapotu.
O pasakojimas tai isvis is fantastikos srities - megejas ardytojas pats
susitvarko telefona,kuriu nesugeba servisas sutvarkyt, autorizuotas servisas
nulituoja cipukus, kazkoks meistrelis sako "aj tingiu taisyt" tegu pasiima
toki :D