Tema: Re: Win7 help
Autorius: Tomas J.
Data: 2011-12-09 11:35:50
    Tuos kuriu tau nereikia, kitaip nepatarsi. Galiu pasiulyti isjungti WMC,
bet jei ji naudoji ? Superfech, prefech, backup, disk defragment, ram check,
disk check ,maintenance ir t.t. Kiekvienas is ju aprasytas, taigi pagal savo
poreikius ir tikriniesi. Pvz. kadangi pas mane SSD, tai viskas kas susije su
disk performance, backupo, defrag ir t.t. atjungta.
Autochk
Defrag
DiskDiagnostic
Maintainance