Tema: Re: Win7 help
Autorius: Exo
Data: 2011-12-06 12:37:12
a jie yra po defoultu užhidinti jei nepasakai atvirkščiai tūpai nerodo nei veikimo momentu nei po to history. Ir dar toks dalykas kad jei jie veikia po vieną, net neatkreipsi dėmesio jog kažkas veikia, pas mane kažkodėl sukrisdavo 4-6 į krūvą ir gaudavosi žopa laiks nuo laiko... tiesiog kažkaip neatėjo į galvą, jog būtent tame bus bėda.

Exo