Tema: Re: Beda su 2TB HDD
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-10-31 13:54:12
Bent mano nagrinėjamam atvejyje NTFS ar op.atmintis pofig, nes nereguliariai mato BIOSas. IDE harddiskai dirba OK, o 4 - 5 SATA hardai kaip papuolė.
harddiskai 100% geri, kadangi ant kito kompo dirba kaip lakštingalos.
   Beje, blogai dirbančiame su SATA kompe pakeista motininė su RAM, ir visom žarnom, liko tik apyseniai 2 maitinimo blokai, kuriais manipuliuojant galima išgaut bent laikinai šį bei tą. Ta pati velniava su onboard SATA kontroleriu ar su PCI papildomu.