Tema: Re: Beda su 2TB HDD
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-10-30 06:11:14
Bugas galbūt yra motininės BIOS'e, nors tai abejotina. . .
O didžiausia tikimybė, kad maitinimo bloke. Pabandyk SATA maitinimo kabeliuką pajungt prie kitos jungties. Arba atjungt laikinai kokį tai DVD / CD įrenginį ir SATA maitinimą pajungt vietoj jo.  Galbūt reikia statyt feritinius filtrus ant maitinimo "žgutų"
   Šituos bugus aš dar pilnai neiššifravau, bet prieinu išvados, kad problema hardų maitinime

Beje, SATA maitinimas ateina tiesiai iš maitinimo bloko ar pajungta per "perechodnyka" nuo buvusio standartinio HDD maitinimo ?