Tema: Re: Ar i F skirsni įsirašys Windows 8 ?
Autorius: Ramaas
Data: 2011-09-27 08:29:28
turi būt didelis noras toki kompa su liečiamu ekranu kad įsigytum,
man jau buvo atsibodę nešiojami su 15" jau per mažu ekranu tapę,
norėjos kažko naujo to ko neturėjęs, .

R.

"Vasaris"  parašė naujienų news:j5qk3n$n3e$1@trimpas.omnitel.net...

Kai turėsi daugiau patirties - būčiau dėkingas, kad brūkštelėtum apie naudojimosi ypatumus, +/- . Smalsu, pinigų kol kas
merkti nesinori. Nors mažaminkčio demonstruota ideologija su aktyviu stalu, ir galimybe "kastis" per informaciją, arba
permetinėti duomenis labai įdomūs verslo analitikos aspektu, nepaisant kad dar nekomercializuotos rinkodaros stadijoje...