Tema: Re: Ar i F skirsni įsirašys Windows 8 ?
Autorius: Exo
Data: 2011-09-25 11:53:00
Dar klartą kartoju, kažkuria tvarka suisntaliavus į atskiras particijas, susiinstalina dvi sistemos be problemų! Pvz W7 ir Xp, ikroviklis naujas nes rodo ne XP pasirinkime, o kąažką panašaus į "Older Windows System OS", bet po tuo užrašu sėkmingai slepiasi XP. Kitas klausimas, kad nafik to reikia, tai taip pritariu. Win8 turėtų turėti tą patį Xp modą ir viskas turėtų veikti. Antra vertus ar nevertėtų su win8 luktelti....

Exo