Tema: Re: Pamastymas apie access 2003
Autorius: Vasaris
Data: 2011-09-24 14:21:06
"ccc" <asd@sdf.lt> wrote in message news:j5iff0$nt3$1@trimpas.omnitel.net...
> Asmeniskai as tu melynu ekranu nei kart nemaciau. Event vieweris rase kazka
> apie negalejima irasyti i diska berods.. Po ko ahci isjungiau ir
> neapsirikau. Minidump is vieno kompo buvau gaves, bet neisejo nuskaityti del
> kazkokiu priezasciu. Reiketu nuvaziuoti ir pasiimti kita dump'a.
> Is kitos puses ka ten analizuoti tame dumpe. Pasirasyti savo ahci draiveri ?

Nieko. Tik pasiimti kodą ir pasižiūrėti kitų "nelaimėlių" patirtį :-)

> Veikiantis sprendimas kaip ir yra t.y leisti be ahci, jei kompiuteryje core
> i5 (na gerai ne core i5, o tam tikras cipsetas kuris eina su tokiu
> procesorium).

F/W naujinai? Kitus i5 bandei?

> Apskritai as klausiau gal kas tokias sistemas turite ir kaip veikia su
> naujais kompiuteriais. Senienos su c2duo nedomina, as pats tokiu turiu.

As nesuku galvos, nes pas mane visur virtualizacija. Nauji seni OS'ai tą mėgsta, o nauji - mato, kad sukasi po hipervizoriumi ir su juo susitaria puikiai. Priedo man nekyla keistų minčių kergi Office 2003 su Windows 7. Ne todėl, kad negalėčiau pabandyti, ar trūktų žinių ar sportinio intereso, ar pinigų licenzijoms. Elementariai laiko gaila.

> Kokio velnio tu pastoviai toks piktas ?

:-) amžinai niekas nerašo techninių/konkrečių detalių. Gaunasi vos ne psichologinės pagalbos newsgroupsas. Vaizdas toks, kad dedukcija/indukcija/loginis mąstymas staiga tapo nebedėstomas :-)