Tema: Re: Pamastymas apie access 2003
Autorius: Vasaris
Data: 2011-09-22 21:09:59
"ccc" <asd@sdf.lt> wrote in message news:j5agej$a6j$1@trimpas.omnitel.net...

> "Dream-Colored Bunny"  wrote in message
>
> Gal vis delto AHCI tvarkykles.
>>

> Gal ir taip, bet savo tvarkykliu as neparasysiu. Ka duoda gamintojas ta ir
> turim.

Tai gražink prietaisus, kurie nedirba. Arba pradėk vis dėl to ieškoti pagal "gražų mėlyno ekrano kodą", o ne aiškinti, kad ten kažkoks procesorius, kažkoks access'as.

Priedo Office 2003 tikrai niekaip nėra palaikomas ant Vistos arba tuo labiau 7, o juo labiau ant 64 bitų. Gal ten mikrosuksas prirašė kokių "optimizuotų" žemo lygio kreipinių ir viskas užsiverčia.

Man pvz.: HP ThinClient iš 18 vnt. papuolė jau 5 brokuoti - du pakeisti, trys eilėj. Bet aš tai nepradedu aiškinti apie Access, i5 ir pan. Kas iki esminės priežasties.