Tema: Re: exchange 2010
Autorius: Vasaris
Data: 2011-07-30 23:40:16
Aha, aš kada nors irgi įsidarbinsiu banke, KAM'e arba seimo kanceliarijoj su neribotu biudžetu...

Inžinieriai, matai, IOPS'us sutaupė reaguodami į rinkos paklausą, matuojamą IOPS/W/feet^2. Šaunuoliai, kurgi ne! Kaip visada, mas M$ jokio pasirinkimo - arba A arba B. Semantinis darinys "ir-ir"/"win-win" yra už jų suvokimo ribos. Viską nugriovė vietoj to, kad palikti bent jau SBS produktui seną variklį/pasirinkimą iš kelių. Būtų visi DAG'ai ir CCR'ai veikę ir ant tos pačios talpinimo schemos. Vaizdelis per paskutines 2 kadencijas toks, kaip LR švietimo reformoj - stabilumas ir prognozuojamumas vienoje didelėje rudoj skylėj :-(