Tema: Re: exchange 2010
Autorius: Vasaris
Data: 2011-07-30 10:05:26
"Diamondas" <Diamondas@gmail.com> wrote in message news:j0uroh$lq1$1@trimpas.omnitel.net...
> Google pades greiciau nei cia kazkas, nes cia speju exchange powershela zino
> du zmones kokie :)

O kam jį mokytis, jeigu EX developeriai idiotai atjungė SIS'ą galutinai, o pas mane SIS'o faktorius x38 ant MBOX, ir x5 ant PF? Tai tipo pagal šitus gudručius dabar turėtų gautis, kad man DB reikės vietoje 40 GB statyti 1,7TB, priedo dar 1,7TB kasnakt kočioti į bakupus, ir dar backupuose turėti 1,7TB vietos PAPILDOMAI. Senai viskas ant SQL turėjo važiuoti su visais SIS'ais ir viskuo. Tada ir Exchange pigiau kainuotų ir nereikėtų 64 bitų ir dar palaikyti atgyvenusį ESE DB variklį. Kaip gaila, kad kai kada šita inžinierių komanda yra valdoma pridurkų vadovų :-(