Tema: Re: Tai vel megztukas siaucia
Autorius: arunasst
Data: 2011-05-13 12:28:51
On Wed, 11 May 2011 00:55:47 +0300, Sigitas wrote:

> Ar Jis neranda darbo geresnio(nors finansiškai gal ir gerai turi...),
> gal jo čia "pašaukimas", ... (pasiūlyčiau degalinės vadybininko
> darbą-tikrai neblogą, jei priimtų mano(mano stažas čia 11m.) pamokas(aš
> už 10mėn išeinu į pensiją...))
> PS. gyvenama vieta nesvarbu, bet reikia žinoti lietuvių, rusų, lenkų,
> (anglų-būtina), ateityje dalinai ir kitas(degalinių darbo specifika).
> Dabar ryšiai su Rusija, Baltarusija, Lenkija - ateityje  ir kitos
> Europos šalys (žiūr. www.viacard.ru)
> Reikia sudarinėti kuo daugiau sutarčių..., reikia apimčių(litrų),
> [...]
internetiniais-piratais-kovojama-mazais-zingsneliais-581901/

Apimciu.... :) Taigis ir taip tarp treju triobu jau niekas nebesipila,
kur te dar kitos europos salys (tranzitu kas vaziuoja, tai taip ir
stengiasi LT pravaziuoti joje neuzsipilus):)Nesvaikit tik, kuo tolyn, tuo
blogin viskas eis su apimtym, nes publikos nera, rinka traukiasi ir
produktas del islaikymo kastu tik brangs, kas atsilieps tom paciom
apimtym! PS. Na nebent griztu visi isvyke emigrantai tai apimtys savaime
kazkiek padidetu :)