Tema: Re: Tai vel megztukas siaucia
Autorius: Sigitas
Data: 2011-05-11 00:55:46
Ar Jis neranda darbo geresnio(nors finansiškai gal ir gerai turi...), gal jo
čia "pašaukimas", ... (pasiūlyčiau degalinės vadybininko darbą-tikrai
neblogą, jei priimtų mano(mano stažas čia 11m.) pamokas(aš už 10mėn išeinu į
pensiją...))
PS. gyvenama vieta nesvarbu, bet reikia žinoti lietuvių, rusų, lenkų,
(anglų-būtina), ateityje dalinai ir kitas(degalinių darbo specifika). Dabar
ryšiai su Rusija, Baltarusija, Lenkija - ateityje  ir kitos Europos šalys
(žiūr. www.viacard.ru)
Reikia sudarinėti kuo daugiau sutarčių..., reikia apimčių(litrų), galimos
geros sąlygos...

Simanavičiau,
paskambink 868606770(Sigitas) arba sigbart@takas.lt
Stalas ir kompas būtų Kaune...