Tema: Re: win2008 rds cal
Autorius: Vasaris
Data: 2011-05-11 22:36:32
"Snoopy" <snoopynemegstaspamo@freemail.lt> wrote in message news:iq84ki$9o9$1@trimpas.omnitel.net...
> Dekui uz alternatyvas. O del guglinimo moralu skaityt nereikia, newsai
> demokratiski, ka noriu - pasiguglinu, ka noriu - paklausiu cia. Tuo
> labiau kad uzsienyje liaudis dazniausiai myza rasyti apie tokius dalykus
> i viesus forumus.

O aš nemyžu, bet ir nesididžiuoju. Pačio nosytę į pačio kakutį baksteliu todėl, kad pats senai turėjai rasti alternatyvas, jeigu jau piratauji.

> Kaina yra nesveika, kai reikia "staigiai" 50 useriu perkelti is w2k i
> nauja serva. Planas butu pratempti iki tol, kol bus pinigu, ir tada
> nusipirkt trukstamas licenzijas.

Tai servui pinigų užteko, o licenzijoms - ne? 50 userių ir įmonė pinigų neturi. Na na...
E-verslas antrame kvietime sudalyvauti nepavyko kaip ir pirmame? Vėlgi pinigų trūkumas?