Tema: Re: win2008 rds cal
Autorius: Snoopy
Data: 2011-05-09 10:20:50
On 2011.05.06 22:01, Vasaris wrote:

> Tai yra ir kitų variantų:
>
> 1. Nusipačink termsvr.exe
> 2. pasinaudok kieno nors kito agreement number.
> 3. kas 89 dienas trink terminal services licensing DB.
>
> Bet iš kitos pusės - negi nesugebi pasileisti ant atviro kodo alternatyvų? Nes man tai laužymas asocijuojasi su tingėjimu ir fantazijos (tame tarpe sugebėjimo googlinti) trūkumu. Jei neturi laiko terliotis su atviru kodu, MKN, kaina yra normali, jei viskas windozėmis paremta.

Dekui uz alternatyvas. O del guglinimo moralu skaityt nereikia, newsai
demokratiski, ka noriu - pasiguglinu, ka noriu - paklausiu cia. Tuo
labiau kad uzsienyje liaudis dazniausiai myza rasyti apie tokius dalykus
i viesus forumus.

Kaina yra nesveika, kai reikia "staigiai" 50 useriu perkelti is w2k i
nauja serva. Planas butu pratempti iki tol, kol bus pinigu, ir tada
nusipirkt trukstamas licenzijas.