Tema: Re: W7 4 Gb 32bit
Autorius: amenox
Data: 2010-10-08 09:28:21
?Pabandziau, veikia viskas lyg ir tvarkingai. Kazkaip visualiai tai to
pagreitejimo lyg ir nera, diskas berods bruzinamas reciau. Na dar reikes
pagainiot daugiau. :)

"Vasaris"  wrote in message news:i8kqnv$bd9$1@trimpas.omnitel.net...

"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
> ?Aisku, mano atveju matyt verta pabandyti. :)

Parašyk rezultatus. Pagal mano žinias, nupačintas kernelis, jeigu aparatūra
(BIOS/čipsetas) ir tvarkyklės OK, turėtų veikti normaliai. Vienas pliusas
akivaizdus - failų kešas išsipūs iki negaliu, net jei ir programos daug
neužims. Tik įsijuk "Large system cache" per registrus dar dar kaip nors.
Rezultate HDD turėtų brūžinti tik pirmą kartą ką nors nuskaitant ;-)