Tema: Re: W7 4 Gb 32bit
Autorius: amenox
Data: 2010-10-08 09:14:09
?Tas atsirado kai instaliavau Windows Live Mail 2011, su senesniu buvo ok.
Kaip issprest nezinau. :( Siaipo tas naujas Live turi daug visokiu sh, kaipo
dingo encoding newsgrupe, kazkaip idomiai tredus rusiuoja (kartais skaldo),
replejuj dingo >. Vienu zodziu neverta jo kol kas instaliuoti. Siaip
googlinu bet sprendimu nerandu kaip sias bedas pataisyt.

"Vincas"  wrote in message news:i8mc9h$nto$1@trimpas.omnitel.net...

?Pas mane irgi neseniai atsirado šis klaustukas (?).
Ankščiau nebūdavo.