Tema: Re: wuauclt ir svchost
Autorius: Laimis
Data: 2010-08-19 23:17:12
Vasaris rašė:
> "Zilvinas"<nera@mailo.com>  wrote in message
>

> Nenaudokit OS, kuri normaliai dirba nuo 1-2GB RAM ir nebus problemų.
> Įprastai problema prasideda turint ofisus.

http://support.microsoft.com/kb/314865

Nėra esminių problemų dirbti su šia OS turint ir 256 MB atminties (net
ir su 2k(3) ofisu); atminties pakanka, dirbti rutininį ofiso darbą
(e-mail'ai, dokumentų rengimas ir redagavimas, buhalterinė apskaita)
  -- normalu. Kol neatsiranda tokių kreivų (ir dar sisteminių) ryklių.

Iš minėtų XP sisteminių reikalavimų ir to, kad nerandu, tiesiog niekur
nerandu jokių Microsoft Update (serviso) sisteminių reikalavimų, manau,
kad yra nenormalu, TIKRAI NENORMALU, kad servisas akivaizdžiai
nepritaikytas veikti su sistema, kuri turi (keturgubai)/dvigubai daugiau
atminties, nei (minimaliai) rekomenduojama.

Be to, naudotojai visai neseniai pradėjo skųstis tokiu elgesiu:
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/vistawu/thread/7f401392-268c-4840-a458-8b063fbda084
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en/vistawu/thread/c41d2ef2-b755-41ec-8924-8ce618f3e939

Aš irgi perjungiau nuo Windows Update į Microsoft Update kelis pc ir
kurį laiką (bent porą mėn.) nebuvo jokių problemų/nusiskundimų.

Panašu, kad tai vis dėlto Microsoft Update bėda ir naudotojai skundžiasi
net ir su 512 MB (kai kam wuauclt+svchost suryja virš 600 MB
virtualkės); žiū po savaitės ir pats susirūpinsi... ;-)