Tema: Re: wuauclt ir svchost
Autorius: Laimis
Data: 2010-08-11 22:37:39
Vasaris rašė:

> 194 MB. Vista, SP2, du offisai - 2003 ir 2007 (demo preinstalas,
> nenaudojama). Dar guli SQL 2005 Express'as. Kitus tikrinti tingiu
> ;-)

Na, du offisai, sql serveris, vista...
Su windows update ir ilga uodega (nuo sp1) xp DataStore.edb netraukia
iki dešimties MB, tai man sunku buvo patikėti, kad papildomai vienas
ofisas tiek užsigrėbtų. Anuomet padariau hipotezę, kad DataStore vis
dėlto neadekvačiai išsipučia ir tai susiję su subj. problemomis. Dabar
turbūt turėsiu dar vieną subj. pacientą (paleidus pc iki poros h
praktiškai neįmanoma dirbti), tai teks šią hipotezę patikrint/patyrinėt.