Tema: Re: Microsoft mokymai
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-26 11:29:30
"Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message news:hohrbf$6q2$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2010.03.26 07:35, Vadia wrote:
>
> O tai per kursus lyg ir sako, kad jie egzaminui pilnai neparuosia, reikia papildomai ruostis dar ir
> su papildoma medziaga. Kas man nepatinka einant mokytis - tai kad dazniausiai destytojas giliai
> nezino to dalyko, apie kuri moko, tiesiog buna paimama pries savaite kursu knyga, pasiruosiama ir
> paskui destoma. O jei eidamas i kursus su tuo dalyku jau esi kazkiek susidures ir uzduodi
> sudetingesni klausima, daznai ir atsakymo gali negauti:( Na bet gal cia taip ne tik pas mus:/

Iš akademinės aplinkos atsineštas vartotojo - studento, nesugebėjimas išsireikalauti rezultato, už įdėtus pinigus, ilgalaikio "nemokamo" mokslo rezultatas. Jei moki - turi teisę reikalauti, kad atsakymas būtų, jei jis susijęs su tema. Po teisybei, jei dėstytojas nežino tuo metu, tai gali būti suprantama, jei tai nutinka taip grubiai 10-20% tikrai sudėtingų klausimų. Bet jis turi tą atsakymą atsinešti į kitą paskaitą, arba tau asmeniškai netgi anksčiau atsiųsti. Jei tai nevyksta, paprasčiausiai skųskis aukščiau ir/ar nemokėk.