Tema: Re: Microsoft mokymai
Autorius: Aladdin
Data: 2010-03-26 10:30:39
On 2010.03.26 07:35, Vadia wrote:

> atsimenu pirma shoka laikant pradini egza is win xp, ligtais 270 kursa:
> bliaaaa! kodel viso shito nebuvo nei mokymose nei ms knygoj!! aaaaaa!!
>
> Aisku MS kursai mokyna kaip dirbti su MS softu, bet jie beveik
> neparuosia prie egzo. Paskui supranti kad geriau ruostis paciam, pakurti
> sau virtual lab'a ir skaityti skaityti skaityti.
> Man pagrinde deste Reznik is KUC (dabar jau nebera, bet Reznik gal but
> dar desto kitur). Shiaip viskas ok buvo.

O tai per kursus lyg ir sako, kad jie egzaminui pilnai neparuosia, reikia papildomai ruostis dar ir
su papildoma medziaga. Kas man nepatinka einant mokytis - tai kad dazniausiai destytojas giliai
nezino to dalyko, apie kuri moko, tiesiog buna paimama pries savaite kursu knyga, pasiruosiama ir
paskui destoma. O jei eidamas i kursus su tuo dalyku jau esi kazkiek susidures ir uzduodi
sudetingesni klausima, daznai ir atsakymo gali negauti:( Na bet gal cia taip ne tik pas mus:/