Tema: Re: Thunderbird/IMAP
Autorius: Zilvinas
Data: 2014-03-03 11:36:41

Ka tik turejau nuotyki su ka tik suinstalintais win8.1/thunderbird/imap
- visus attachmentus read only atidarinejo - kas galejo pagalvoti kad
reiks list i TB "regista"...

Bet kuo daugiau skaitau apie ta bug(feature?) tuo labiau man pradeda
atrodyti ,kad tai gali buti susije dalykai su mano problema...