Tema: Re: Thunderbird/IMAP
Autorius: Zilvinas
Data: 2014-02-27 14:34:49
daugmaz visuose.

Thunderbirdas nuo 2... o gal nuo 1 versijos.
Kartais galvoju ar nebus jis is tu senu versiju konfige koki durna
parametra parsineses per sitiek updeitu velnias galva gali nusisukt.
Istrinsiu profili ir is naujo persikursiu pabandymui.

Dziugu, kad pas jus veikia kaip bite. Siaip ir pas mane daugmaz ok
(mazai turiu tu prisegtuku) tik vat tiems kas TIK su prisegtukais dirba
nesaldu... Bjauriausia, kad klaidos neina atkartoti.

Greitis nereguliuojamas. Na galvoju jei paketai butu pametami tai
gauciau rimtesniu pranesimu o dabar - tyla, jokios reakcijos iki pat
visisko uzluzimo. Tiesiog rodo apacioje juostele, kad krauna faila ir
krauna ir krauna...