Tema: Re: Microsoft Security Essentials
Autorius: Caponi
Data: 2012-01-06 00:45:30
Nu tada pirmyn, siaip visai puse bb produktas, nuo visai durno userio niekas neapsaugos, o siaip kaip antivirusine ji pakankamai normaliai veikia, tik tiek, kad nera pati "lengviausia", jei kompai jau senoki, tai pirma pasiziurek ar nestabdys daugiau nei NOD'as...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi