Tema: Re: Microsoft Security Essentials
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-01-05 21:33:34
Zinau, skaiciau :) kolkas yra 6 kompai, ir per ateinancius pora metu manau
desimties nevirsys, nors...

"Caponi"  wrote in message news:je4c93$vkp$1@trimpas.omnitel.net...

Pirmiausiai pasiskaityk licencija MS'o, bent anksciau kazkada buvau
ishskaites, kad ji galima naudot namu vartotojams ir imonems su max 10
kompu. Tiesa, kadangi sito daikto mokamos versijos neegzistuoja, tai net ir
patikrinimo atveju, jei visas kitas softas butu legalus, tikriausiai nieks
nieko nesakytu :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi