Tema: Re: SATA greitis
Autorius: krx
Data: 2009-09-09 22:41:12
"Levas" <bla@sss.com> wrote in message
news:h88vn2$69n$1@trimpas.omnitel.net...
> ne, sitie mechanizmai apeina atavistinius windozes ir kvailu programeriu
> iprocius.

Prie kiek GB RAM? 2+? Prieš kiek laiko atsirado tokia saviveikla?
Dėl Windozės - kaip čia pasakius. Jei yra 2+ GB RAM, viskas pas Windozės
lėtai pirmą kartą. Kai ji užsikešuoja, HDD bemaž nebrūžinamas. Aišku, jei
nustatyta "Large Cache" opcija, nes pagal nutylėjimą ji nebūna įjungta.
Nesakau, kad situacija ideali, bet principinai esant platiems resursams,
tokie fintai vargu ar apsimoka.

> Paziurek i savo userio temp direktorija. Kodel tiek daug "naslaitisku"
> failu?

6. Tiesa, pas mane Scheduler'yje yra RD /S/Q C:\TMP, greta kitų užduočių.
Galiausiai, o kur ten matai spartos žirkles? Kad outgliukas/wordas pasideda
savo kokį prikabintą failą? Be abejo, kokia setup'ui RAM diskas ir TMP
diskas - gėris. Bet ar dažnai jau taip tą darome? Sutinku, kad
auto-išsivalymas ir privatumas - geros funkcijos, bet su spartos esminiu
prieaugiu, MKN, čia nieko bendro.

> Ramdiskas yra geris, tik MS jo visiskai is principo
> nenaudojo/nenaudoja/nenaudos.

Niu jau ;-) DOS ir Win9x šeimose jis veikė. Tik ir tais laikais tai buvo
prabanga.

> Viena tokia AtA operacine sistema savo boot metu pati sukurdavo TMP
> direktorija ir ram diska. Ir visas softas siukslindavo i ji.
> Tik ten ramdiskas buvo navarotnas, dinaminio dydzio.

Pabandysim atspėt - prasideda ta OS A raide, 5 raidžių ilgio? ;-)

> O del "konkrecios aplikacijos vidinis...". Atsimenu rodos photoshopa6
> bandziau paleisti be virtualios atminties, tai kaip uzbaube... O
> siuolaikinis photoshopas jau turi normaliai konfiguruojamas scratch diska
> ir RAM sunaudojima.

Tai ne kritika, Levai. Ištraukiam vieną blogą burtažodį, metam ant stalo ir
diskusija tampa neobjektyvia. Mane PS irgi kniso, bet iš to išvadų nedarau.

Šiaip yra HW tų RAM diskų, tik jie dar nepersikraustė ant PCIe ir kainos jų
nevaikiškos. Čia jei tikrai reikia spartos + 72 val. trukmės BBC.