Tema: Re: SATA greitis
Autorius: Levas
Data: 2009-09-09 22:29:38
ne, sitie mechanizmai apeina atavistinius windozes ir kvailu programeriu iprocius.

Paziurek i savo userio temp direktorija. Kodel tiek daug "naslaitisku" failu?

Ramdiskas yra geris, tik MS jo visiskai is principo nenaudojo/nenaudoja/nenaudos. Viena tokia AtA operacine sistema savo boot metu pati sukurdavo TMP direktorija ir ram diska. Ir visas softas siukslindavo i ji. Tik ten ramdiskas buvo navarotnas, dinaminio dydzio.

O del "konkrecios aplikacijos vidinis...". Atsimenu rodos photoshopa6 bandziau paleisti be virtualios atminties, tai kaip uzbaube... O siuolaikinis photoshopas jau turi normaliai konfiguruojamas scratch diska ir RAM sunaudojima.

--
Bye, Levas