Tema: Re: Padiskutuoikim: Radybos/lobis
Autorius: Glebas
Data: 2015-08-07 11:58:23
>Ash irgi nelabai zhinovas, bet ish mokyklinio kurso - kodel turetu?
>Manau reikalingas stiprus poveikis, kad sukelt detonacija. Daugelio
>pramoniniu sprogstamuju medziagu taip paprastai nesusprogdinsi, nei
>degtukais, nei plaktuku dauzhydamas, nei i >lauzha imetes. Kai kuriuos
>galima lydyti, minkyti, o sprogsta tik nuo detonatoriaus - specialaus
>daikto, dirgiklio, kuris sukelia.tam tikro dazhnio virpesius. Tai del
>saugumo - ekstremaliom >karo salygom, kad savaime sunkvezhimiai
>nesproginetu per duobes vazhiuodami, arba ish ranku kareiviui ishkritus ant
> [...]

Oi, net nenoriu pradėti diskutuoti apie tai, kodėl gali sprogti, nes tikrai
nusišnekėsiu.
Šiuo atveju man pakanka to, kad ten viskas surūdiję ir velniai žino kokie
pakitimai įvykę, kas liečiasi ten , kur šiaip neturėtų liesti.

>Sutinku, kad pavojaus tikimybe yra. Bet tuomet gal reiketu nebeskraidyt ir
>lektuvais?
>Nesakau, kad ciupinet tokius daiktus yra gerai, bet kam ishkart jimt uzh
>gerkles ta varguoli, kuris pagal savo supratima elgesi teisingai, pats
>praneshe pareigunams apie radini? Tokie >krashtutinumai IMHO yra blogiau,
>nei granatos ciupinejimas, formuoja dalies visuomenes nuomone apie
>teisesauga kaip apie priesha, blogi, skatina nepasitikejima. Kalbu apie
>paprasta >visuomene, ne nusikaltelius.

Lėktuvai reguliariai prižiūrimi. Jeigu eidamas prie lėktuvo matyčiau, kad jo
variklio tvirtinimo prie sparno ar korpuso elementai akivaizdžiai kiaurai
prarūdiję, o ir nuo paties korpuso byra gabalai, visi stiklai apsamanoję,
tai, ko gero dideliu greičiu apsisukčiau atgal :)
Na apie varguolio tampymą sunku komentuoti, nes situacijos iki gal ir
nežinome. Jeigu tikrai nebuvo pagrindo įtarti, kad tas varguolis kažkuo
prisidėjęs prie transportavimo, prekybos ar dar kokių veiksmų, tai jo
nereiktų tampyti. Bet jeigu varguolis sulaikomas su granatų maišiuku
einantis Gedimino prospektu ir sako, kad neša į komisariatą, tai kaip ir
kyla visokių minčių :)