Tema: Re: Padiskutuoikim: Radybos/lobis
Autorius: Tomas
Data: 2015-08-07 11:47:28
"Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:mq1pbk$rbs$1@trimpas.omnitel.net...

> Na nesu sprogmenų žinovas tikrai, bet, mano diletantišku supratimu, jis gali
> sprogti ir vien nuo pajudinimo. Tikrinti ar klystu neturiu jokio noro :)

Ash irgi nelabai zhinovas, bet ish mokyklinio kurso - kodel turetu?
Manau reikalingas stiprus poveikis, kad sukelt detonacija. Daugelio pramoniniu sprogstamuju medziagu taip paprastai nesusprogdinsi, nei degtukais, nei plaktuku dauzhydamas, nei i lauzha imetes. Kai kuriuos galima lydyti, minkyti, o sprogsta tik nuo detonatoriaus - specialaus daikto, dirgiklio, kuris sukelia.tam tikro dazhnio virpesius. Tai del saugumo - ekstremaliom karo salygom, kad savaime sunkvezhimiai nesproginetu per duobes vazhiuodami, arba ish ranku kareiviui ishkritus ant zhemes.

> Gal, nežinau.
> Bet man būtų brangesnė mano sveikata nei manymas, kad nereikia dramatizuoti.
> Tegu atvažiuoja išminuotojai ir padaro ką reikia, nes jie, skirtingai nuo
> manęs, šiuo atveju žinotų ką daro

Sutinku, kad pavojaus tikimybe yra. Bet tuomet gal reiketu nebeskraidyt ir lektuvais?
Nesakau, kad ciupinet tokius daiktus yra gerai, bet kam ishkart jimt uzh gerkles ta varguoli, kuris pagal savo supratima elgesi teisingai, pats praneshe pareigunams apie radini? Tokie krashtutinumai IMHO yra blogiau, nei granatos ciupinejimas, formuoja dalies visuomenes nuomone apie teisesauga kaip apie priesha, blogi, skatina nepasitikejima. Kalbu apie paprasta visuomene, ne nusikaltelius.