Tema: Re: Kasmetinės atostogos
Autorius: Vaidas
Data: 2015-05-19 08:48:04
Kad jau paminėjai kasininkus, tai ten kiek kitaip viskas. Bent jau mano
pažįstami vasarą max 2 savaites viršaus gauna, po to rudenį, dar kada.
Be to jų darbas 4 dienas dirbi 4 laisvas, tai by-default atostogų išeini
pirmą dieną iš laisvų, sugrįžti įvairiai (paderina pagal tai kaip
reikia), bet neretai ir iškart po laisvų. Tai gaunasi, kad 4 laisvom
dienom sunaudoji 12 atostogų dienų, o toms minimum dviem savaitėms
sunaudoji 16-20dienų (kaip pasiseka), bet realiai į darbą neini tik 8
dienas. Aišku jei moki pakelti balsą, tai gali 12 sumažinti iki 8, bet
iki 4 jau niekaip.

Vaidas