Tema: Re: Kasmetinės atostogos
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-05-18 16:50:47
ivestu atostogu naudojima darbo dienomis, kaip uzsienio salyse, ir
baigtusi sitas gali-negali. Esu girdejes apie tokias darbdaviu
taisykles, kad jei imi pvz. 5 dienas, tai turi paimti ir savaitgali, o
jei maziau, tai tuomet nereikia. Nes darbo kodeksas to nereglamentuoja,
taigi darbdavys turetu apsibrezti savo vidaus taisyklese. O kai ju nera,
tai priklauso koks tavo santykis su darbdaviu. Jei esi prekybcentrio
kasininkas, tai ko gero neleis, nes bus nustatytos taisykles tokiems
gudruciams. O jei darbas aukstesnio lygio ir tu sedi greta sefo, tai
pats supranti. Lygybes ir teisingumo, kaip ir kitose srityse, cia nera.