Tema: Re: Microsoft
Autorius: B
Data: 2015-01-08 08:57:14
Tesinys.

Reiskias kai supportas neturi atsakymo esi nusiunciamas i 
csd@msdirectservices.com

ten manes irgi neranda. Pasiule nemokama dvd + nauaja rakta jai 
sumokesiu 24eur uz shippinga.

Iseitu kad vartotojai yra tiesiog trinami licenzijuojancios ir 
baudziancios strukturos :)


On 1/7/2015 7:56 PM, B wrote:
> Sveiki, visai netycia susiduriau su MS.
>
> Reiskias 2011 online pirkau windows 7 home, ne oem o full, is
> Lietuviskos svetaines tuomet pasiunte i UK atlikt mokejima. Sumasciau
> pasitvarkyt PC, atsisiusti iso kopija kaip maniau su visais paskutiniais
> atnaujinimais taipat kaip pirkimo diena.
>
> Mano nuostabai niekur MS mano email'o neima, neatpazysta. Susirasinejau
> su LT supportu beviltiskai, pasak ju jie neturi duomenu apie zemesnius
> kaip windows 8 pirkejus ir nukreipe i UK. UK sako "we do not store
> records older then 2 years" ir neranda niekur nieko apie mano uzsakyma
> nors as pateikiu ypac isamiai su visais pdf invoic'ais, order numeriais
> ir tt (gerai kad gmail viska atsiimena).
>
> Taigi klausimas kaip gali jaustis saugus-legalus suplojes 160GBP jai
> niekas neranda ne zymes apie tave ar tavo pirkini? Reikalas tas kad PC
> naudoju darbo reikalais...