Tema: Re: Bankrutuojancios imones
Autorius: NicMC
Data: 2014-12-01 16:30:20
Kalbu ne apie tyčinį bankrotą. Kiek išteisinamųjų nuosprendžių priimama
pirmoje instancijoje bylose pagal 182 str. ar 186 str.?

Paaiškinsiu dar kartą - nekalbam apie skolą, kalbam apie žalą. Jeigu
įmonė bankrutavo neatsiskaičiusi, tai, prie palankių aplinkybių, įmonės
vadovą galima pritempti iki 186 str. arba 182 str. Ir čia jau nebe
įmonės įsiskolinimas, ar atsiskaitymų eilės pažeidimas, čia jau paties
vadovo asmeninė baudžiamoji atsakomybė ir žalos atlyginimas, nieko
bendra nei su bankrotu, nei su jo administratoriumi neturintis.
Be to, atkreiptinas dėmesys, kad "nukentėjusiąjam" tai kainuoja gerokai
mažiau - parašyti gramatišką skundą ir leisti valstybei terorizuoti
"nusikaltėlį". Apklausos, akistatos, dokumentų rinkimas ir t.t. ir pan.

Taip kad, jeigu įmonė turėjo kokių nors įsiskolinimų ar pritaikytų
apsaugos priemonių tam momentui, kai susitarė kažkam kažką sumokėti, tai
pagrindo skundui yra per akis. Kuo aš ir siūlau pasinaudoti. Ir šitas
tikrai veikia - direktorius gan noriai atsiskaitė iš savo nuosavos
kišenės praėjus virš pusės metų po įmonės bankroto užbaigimo. Ar
konsultavosi su teisininkais - nežinau, manęs neinformavo.