Tema: Re: NT pardavimas (su atidejimu)
Autorius: Nabletas@Work
Data: 2014-11-12 16:40:45
Kas pirmiausiai ateina i galva. Rasyk sutarti kad pinigai -dabar 50%- yra uz
nuoma garazo 6 men o likusius jis sumokes po 6men ir nuomos pinigai
isiskaitys kaip perkamo garazo.
Rei rasysi kad avansas tai teks grazinti avansa jei jis persigalvos ir
nepirks, ir tu neirodysi kad patyrei nuostoliu gel jo nutrauktos sutarties

Geros dienos