Tema: Re: prekes keitimas /grazinimas
Autorius: Sail
Data: 2014-07-15 12:54:33
Kaip tai px? Kvite esanti suma priskaciuojama prie GT kasos skaitliuko,
kuriam nera minus funkcijos. Lengva patikrinti.

Tai tada gal verta "grazinti" pinigus dirikui i kisene, ir pakeoreguoti
atitinkamai apskaita, jei jau be kvito?

Jei taip butu galima, pyzdintu visi be sustojimo, o kasos aparatas nebetektu
prasmes.